اعضای تیم ملی وزنه برداری بانوان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تست دادند - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزعمومی

اعضای تیم ملی وزنه برداری بانوان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تست دادند

صبح دیروز و با حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک، اردونشینان تیم ملی وزنه‌برداری بانوان در سه رده‌سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در آزمون‌های آمادگی جسمانی حضور یافتند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، مرحله جدید تمرینات آماده سازی تیم ملی وزنه برداری بانوان در سه رده سنی مذکور از 6 خردادماه در فدراسیون وزنه برداری (مجموعه ورزشی آزادی) و زیر نظر مهسیما بابایی و مینا عصفوری مربیان این تیم ها آغاز شده است.
صبح امروز 11 ورزشکار حاضر در این اردو در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کردند.
سیده الهام حسینی، الهه رزاقی، پریسا نورعلی و زینب شیخ حسن ارباب در رده سنی بزرگسالان، ریحانه کریمی در رده جوانان و سیده غزاله حسینی، سیده غزل حسینی، سیده زهرا حسینی، عسل کدخدایی، هانیه شریفی و لعیا کریمی در رده سنی نوجوانان حاضرین در آزمون های مذکور را تشکیل دادند.
لازم به ذکر است با اعلام کادرفنی تیم ملی وزنه برداری از 29 یا 30 خرداد، فاطمه کشاورز و کیژان مقصودی (جوانان) به همراه آنیتا فیضی (نوجوانان) پس از اتمام امتحانات تحصیلی خود به اردوهای آماده سازی این تیم‌ها اضافه خواهند شد.
تیم ملی وزنه برداری بانوان در بخش بزرگسالان که می توان از کسب سهمیه بازی های المپیک پاریس به عنوان اصلی ترین هدف آنها یاد کرد، علاوه بر بازی های آسیایی هانگژو (مهرماه سال جاری)، شهریورماه نیز مسابقات جهانی عربستان را پیش رو دارند.
همچنین اعضای تیم ملی نوجوانان و جوانان، مسابقات قهرمانی آسیا را که طی روزهای 6 تا 14 مرداد 1402 به میزبانی هندوستان برگزار خواهد شد پیش رو دارند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا