انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان/ 11 تکواندوکار در اردو باقی ماندند - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتکواندوکشتی و رزمی

انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان/ 11 تکواندوکار در اردو باقی ماندند

مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو زنان، روز گذشته (شنبه – 28 دی ماه) در فدراسیون تکواندو برگزار شد و در پایان 11 هوگوپوش در اردو باقی ماندند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم‌ ملی تکواندو زنان روز گذشته (شنبه – 28 دی‌ماه) با حضور 21 تکواندوکار در فدراسیون تکواندو برگزار شد و در نهایت 11 تکواندوکار موفق شدند جواز ادامه حضور در اردو را کسب نمایند.

با اعلام سازمان تیم های ملی، نگار اسماعیلی، غزل سلطانی، ناهید کیانی، مهلا مومن زاده، تینا مدانلو، طیبه پارسا، یلدا ولی نژاد، کیمیا همتی، ملیکا میرحسینی، زینب اسماعلی و زهرا پوراسماعیل تکواندوکارانی هستند که در ادامه اردو حضور دارند.

هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربیان است.

بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در دو بخش انفرادی و تیمی، 15 و 16 اسفندماه در “بیروت” لبنان برگزار می‌شود که هوگوپوشان پیش از این رقابت ها برای آمادگی بیشتر در تورنمنت ترکیه حضور پیدا می کنند.

همچنین دختران تکواندو بعد از رقابت‌های آسیایی، مسابقات کسب سهمیه قاره‌ای به منظور بدست آوردن جواز حضور در المپیک 2020 – توکیو را طی روزهای 22 و 23 فروردین‌ماه در “ووشی” چین پیش‌رو دارند که در این رویداد هر کشور مجاز به اعزام دو ورزشکار است.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا