بازدید دکتر مناف هاشمی و‌ اعضای هیات اجرایی از اردوی تیم های ملی قایقرانی - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزانجمن های ورزشیقایقرانی

بازدید دکتر مناف هاشمی و‌ اعضای هیات اجرایی از اردوی تیم های ملی قایقرانی

دکتر سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته و سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو صبح امروز به همراه جمعی از اعضای هیات اجرایی و سرپرست مرکز نظارت بر تیمهای ملی با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از اردوی تیم های ملی قایقرانی در دریاچه آزادی بازدید کردند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، دکتر سید مناف هاشمی ، دبیرکل و سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو به همراه دکتر محمدرضا داورزنی ، مهراد علی قارداشی ، مهدی گودرزی،دکتر نوروزی و شعبانی بهار اعضای هیات اجرایی و محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت و کاظمی مدیر حراست کمیته ملی المپیک صبح امروز با حضور در دریاچه آزادی از اردوی ملی پوشان قایقرانی بازدید و بارئیس فدراسیون،کادر فنی ملی پوشان قایقرانی دیدار و گفتگو‌کرد.
دکتر سید مناف هاشمی در این بازدید ، پس از شنیدن صحبت های کادر فنی وملی پوشان قایقرانی اظهارداست ؛ هیات اجرایی کمتر از یکسال هست که تشکیل شده ، کمیته ملی المپیک مسئول اعزام به بازیهای آسیایی و المپیک هست ولی ما در هیات اجرایی تلاش کردیم تا ضمن افزایش قابل توجه بودجه بتوانیم کمک کنیم تا بخشی از مشکلات شما عزیزان و فدراسیونهای اعزامی رامرتفع کنیم و در همین راستا فضاهایی که در بخش های خصوصی باز شده و سیاستهای دولت محترم به ما کمک می کند تا ، هدف گذاری ما برای سال آینده بودجه ای بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان باشد .

دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه در خصوص بازدید از فدراسیونها در طول سال افزود : در ۶ ماهه نزدیک به رویداد تحرکات برای بازیها افزایش پیدا می کند و این طبیعی است که بازدیدهای ما با توجه به ماهیت کار کمیته ملی المپیک در این ایام افزایش داشته باشد .

سید مناف هاشمی ادامه داد: این کشور قابلیت داشتن چند پیست استاندارد در بخش قایقرانی را دارد و رییس فدراسیون به عنوان مسئول همه امور می بایست این مسایل رو از طریق ‌استانداریها ، شهرداریها و دیگر نهادها پیگیری نماید و ما هم در کنار مجموعه فدراسیون برای برطرف کردن مشکلاتشان حضور داریم.

سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو در خصوص موضوع تغذیه ملی پوشان اظهار داشت : اگر چه ما در حوزه غذا دخالت مستقیم نداریم و بر عهده فدراسیون است چرا که وظیفه ما در کمیته ملی المپیک تامین منابع برای آمادگی در رویدا ها به خصوص بازیهای آسیایی و المپیک است ولی با توجه به اهمیت این موضوع و توجه و دستور ریاست محترم کمیته ، غذای ملی پوشان اعزامی به بازیها تا ۲ ماه آینده با همکاری و کنترل از طریق فدراسیون پزشکی ورزشی در تمام رشته هایی که به بازیها اعزام می شوند را تامین می کنیم .

وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع پاداش مدال آوران گفت : ما کاری که درهیات اجرایی برای پاداش می توانستیم انجام دهیم ، تعیین و پرداخت پاداش مدال آوران پای سکو بود و طوری برنامه ریزی کردیم که سر جمع ضمن پرداخت مابه تفاوت مالیات آن بر عهده ورزشکار نباشد همچنین راهکار دیگری که در راستای حمایت از شما پیش از حضور در بازیها انجام خواهیم داد پرداخت کمک هزینه در این دو ماه باقی مانده به ملی پوشان اعزامی خواهد بود .

در ادامه این بازدید دکتر داورزنی به نمایندگی از سایر اعضای هیات اجرایی در خصوص وضعیت فعلی قایقرانی و حمایت های هیات اجرایی کمیته ملی المپیک توضیحاتی ارایه نمودند .

نازنین ملایی به نمایندگی از ملی پوشان ضمن تشکر از حضور مسئولین در این اردو ، تقاضا کرد که رسیدگی به مشکلات سخت افزاری از جمله تهیه پیست استاندارد در دستور کار مسئولین ورزش کشور قرار بگیرد تا ما برای داشتن شرایط استاندارد مجبور به مسافرت به سایر کشورها نشویم .

فرزین رضایی نیز دیگر نماینده ورزشکاران بود که به ضرورت پرداخت پاداش مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد که در این شرایط زمانی به تقویت روحیه ورزشکاران کمک خواهد کرد .

درادامه سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی با اشاره به کاهش سطح آب دریاچه و پیدایش مشکلات عدیده برای تمرین ورزشکاران از مسئولین کمک خواست تا چاره ای اندیشیده شود. وی در عین حال نوید دو رقمی شدن مدال های کاروان قایقرانی در بازیهای آسیایی را داد و افزود از کمبود امکانات برای فرار از موفقیت استفاده نمی کنیم ، ما با تمام توان به سوی بازیهای آسیایی هانگژو حرکت می کنیم و از اینکه کمیته نگاه حمایت آمیزی به فدراسیون ها دارد تشکر می کنیم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا