بازدید دکتر نوروزی از روند پیگیری معاینات ورزشکاران اعزامی به هانگژو - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزانجمن های ورزشیبهداشت و درمان

بازدید دکتر نوروزی از روند پیگیری معاینات ورزشکاران اعزامی به هانگژو

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در ستاد پزشکی ورزشی آزادی روند معاینات کاروان اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو را رصد کرد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، پس از آنکه در روزهای گذشته ورزشکاران اعزامی و کاندیداهای اعزام به بازی های آسیایی هانگژو در محل ستاد پزشکی ورزشی آزادی توسط کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی تحت معاینات تخصصی و فوق تخصصی قرار گرفتند، ظهر امروز دکتر نوروزی با حضور در محل انجام معاینات از نزدیک روند پیگیری این مهم را بررسی و ارزیابی کرد.

در جریان این بازدید دکتر لاله حاکمی، نایب رئیس فدراسیون و فاطمه جمالی سرپرست کمیته درمان گزارشی از روند پیگری معاینات را ارائه کردند.

بر این اساس در روزهای گذشته ملی پوشان شنا، شیرجه، واترپلو، والیبال بانوان و دوچرخه سواری تحت معاینات تخصصی قرار گرفتند و امروز این مهم برای ملی پوشان ووشو، شمشیربازی و کوراش انجام شد.

معاینات فوق تخصصی قلب و عروق، داخلی، ارتوپدی، پزشکی ورزشی، عمومی، ارزیابی های آزمایشگاهی، بینایی سنجی، ارائه مشاوره تغذیه و روانشناسی و برگزاری کلاس آموزشی آنتی دوپینگ از جمله سرفصل های این معاینات است.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا