بازدید نایب رییس کمیته ملی المپیک از اردوی بانوان تکواندوکار - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزانجمن های ورزشیتکواندو

بازدید نایب رییس کمیته ملی المپیک از اردوی بانوان تکواندوکار

دکتر مهین فرهادی زاد نایب رییس کمیته ملی المپیک از اردوی بانوان تکواندوکار اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ بازدید کرد .

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، دکتر مهین فرهادی زاد در این بازدید با لیلا سلیمی نایب رییس فدراسیون مینو مداح ، مهروز ساعی مربی و سرمربی و ملی پوشان تیم ملی تکواندو اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو دیدار و گفت و گو کرد .
دکتر فرهادی زاد در این دیدار دوستانه  با اشاره به این نکته که کارنامه فدراسیون تکواندو در بحث مدال آوری  بانوان سرآمد است اظهار داشت این فدراسیون از حضور مربیان موفق در راس تیم های بانوان بهره می برند که نقطه قوت بزرگی است .

نائب رئیس کمیته ملی المپیک  با تاکید برحضور توانمند دختران ما در 19 رشته ورزشی در بازیهای آسیایی اظهار داشت : میدان بزرگ بازیها صحنه رقابت برای شما عزیزان را فراهم می نماید که با تلاش می تووانید بعنوان یک الگوی برتر اخلاق و رفتار در میان هم نسلان خود مطرح باشید و مردم عزیز ایران به وجود شما افتخار می کنند و قطعا مسئولیت شما بسیارسنگین خواهد بود .

وی با بیان اینکه شما با موفقیت های خود ، بانوان را در رده های سنی مختلف به این رشته جذب می کنید ، نتیجه گرفت که بانوان ملی پوش ما رسالتی به مراتب سخت تر دارند که تجربه تاریخی نشان داده از عهده مسئولیت های خود خوب برآمده اند . نائب رئیس کمیته ملی المپیک پس از استماع صحبت های مربیان ، کادر فنی و ملی پوشان و قول مساعدت به منظور برطرف کردن مسایل آنها برای تک تک ملی پوشان در رویدادهای پیش رو به خصوص بازهای آسیایی هانگژو آرزوی موفقیت کرد.

در ابتدای این نشست دوستانه هریک از ورزشکاران ضمن معرفی خود ، به ارائه پیشنهادات و نظرات خود پرداختند .

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا