بدمینتون فجرکاپ/ فینالیست‌های انفرادی و دوبل بانوان مشخص شدند - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزبدمینتونورزش های راکتی

بدمینتون فجرکاپ/ فینالیست‌های انفرادی و دوبل بانوان مشخص شدند

فینالیستهای انفرادی و دوبل بانوان مسابقات بین المللی بدمینتون فجرکاپ مشخص شدند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، دیدارهای مرحله نیمه نهایی بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی فجرکاپ ایران در قسمت دوبل (تیمی) صبح امروز پنجشنبه در سالن دستغیب شیراز برگزار شد و در پایان این مسابقات تیم های دونفره صفایی و یعقوب زاده به همراه همدانچی و کامرانی با برتری برابر حریفان خود به فینال راه یافتند.

در نخستین دیدار تیم های دونفره ساره امینیان و فاطمه بابایی به مصاف تیم دونفره نسیم صفایی و حنانه یعقوب زاده  رفت که این مسابقه در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم دونفره صفایی و یعقوب زاده  به پایان رسید و این تیم به فینال راه یافت.

دومین دیدار نیمه نهایی بین تیم های دونفره ثریا آقایی و ثمین عابدخجسته با هاله همدانچی و پگاه کامرانی برگزار شد که این مسابقه نیز در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم همدانچی و کامرانی  خاتمه یافت و این تیم هم راهی فینال شد.

بدین ترتیب و با این نتایج، تیم دونفره ثریا آقایی و ثمین عابدخجسته به همراه تیم دونفره ساره امینیان و فاطمه بابایی به مقام سوم مشترک دست یافتند. دیدار فینال این مسابقات صبح فردا جمعه برگزار می شود.

بدمینتون‌بازان آمریکا و بلغارستان به فینال انفرادی بانوان راه یافتند

دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر کاپ ایران در قسمت انفرادی بانوان صبح روز پنجشنبه در سالن دستغیب شیراز برگزار شد و در پایان این مسابقه کریستال پال از امریکا و لیندا زنجیری از بلغارستان با پیروزی برابر حریفان خود به فینال راه یافتند.

در بازی نخست کریستال پال از امریکا به مصاف ثریا آقایی از ایران رفت و این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود کریستال پال خاتمه یافت و وی به دیدار نهایی رسید.

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی بین لیندا زنجیری از بلغارستان و فابیلنا سیلوا از برزیل برگزار شد که در پایان این دیدار بازیکن بلغارستان توانست با نتیجه ۲ بر به برتری دست یابد و وی نیز به عنوان دیگر فینالیست قسمت یک نفره بانوان شناخته شد.

بدین ترتیب ثریا آقایی و فابیلنا سیلوا از برزیل به مقام سوم مشترک این دوره از مسابقات دست یافتند. دیدار فینال قسمت یک نفره بانوان صبح فردا جمعه برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا