برای شرکت در مسابقات جهانی دانمارک؛ملی پوشان تیمهای ملی دارت جوانان و بزرگسالان ایران معرفی شدند - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزانجمن های ورزشیاین ورزش هادارت

برای شرکت در مسابقات جهانی دانمارک؛ملی پوشان تیمهای ملی دارت جوانان و بزرگسالان ایران معرفی شدند

مسابقات دارت جام برترینهای کشور- انتخابی تیم ملی که با حضور دارترهای برتر ایران در دو بخش آقایان و بانوان و در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در تهران برگزار شد با معرفی نفرات ملی پوش به پایان رسید.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی،در این رقابتها که به میزبانی باشگاه دارت ناوک تهران برگزار شد در رده سنی بزرگسالان بانوان ماهور رجبی از تهران در جایگاه نخست ایستاد، الهام نیکخواه از یزد دوم شد،بهناز قربانی از اصفهان در ردیف سوم قرار گرفت و ساناز برمشوری از فارس به عنوان چهارم رسید تا این نفرات پیراهن تیم ملی را بر تن کنند.
در رده سنی بزرگسالان مردان ابوالفضل زارع از کرمان به عنوان قهرمانی دست یافت، مهرداد سیفی از تهران دوم شد، مرتضی دستجردی از تهران به عنوان سوم دست یافت و جواد بیات از خراسان رضوی در ردیف چهارم قرار گرفت تا نفرات مذکور جواز حضور در تیم ملی دارت ایران را بدست آورند.
در بخش دختران رده سنی جوانان ثمین صالح زاده از تهران اول شد و انیس سال افزون از فارس به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و در بخش پسران رده سنی جوانان علی ملکی از تهران به عنوان نخست رسید و امیرعلی علیزاده از گیلان دوم شد تا تیم ملی دارت جوانان ایران نفرات خود را شناسایی کند.
نفرات مذکور به عنوان منتخبین دارت ایران برای شرکت در مسابقات جهانی دانمارک که مهرماه سالجاری در شهر اسپرگ برگزار می شود حضور خواهند یافت.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا