برنامه المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی مشخص شد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزقایقرانیورزش های آبی

برنامه المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی مشخص شد

زمان و محل برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رشته های قایقرانی مشخص شد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، المپیاد استعدادهای برتر ورزشی با شعار ورزش، دوستی و آینده ای بهتر در رشته های آبهای آرام، اسلالوم، روئینگ و کانوپولو برگزار می شود و تمامی استان ها حداکثر تا تاریخ 15 مرداد می توانند برای حضور در این المپیاد اعلام آمادگی کنند.

میزبان المپیاد رشته آبهای آرام در بخش آقایان استان کردستان و سد وحدت است. تاریخ ورود تیم ها 30 مرداد است و مسابقات 31 مرداد و 1 شهریور و در بخش کایاک و کانو یک نفره و دو نفره 200 و 1000 متر برگزار می شود.

این رقابت ها در بخش بانوان به میزبانی استان اردبیل و دریاچه شورابیل است. 6 شهریور تاریخ ورود تیم ها است و مسابقات 7 و 8 شهریور و در بخش های کایاک و کانو یک نفره و دو نفره 200 و 500 متر برگزار می شود.

میزبان المپیاد رشته اسلالوم در بخش آقایان به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری و گرداب بن است. تاریخ ورود تیم ها 2 شهریور است و مسابقات 3 و 4 شهریور برگزار می شود.

این رقابت ها در بخش بانوان به میزبانی استان قزوین و دریاچه مهرگان است. ورود تیم ها 9 شهریور است و مسابقات 10 و 11 شهریور برگزار می شود و ورزشکاران در کایاک و کانو یک نفره اسلالوم مسابقه می دهند.

المپیاد ورزشی آبهای آرام و اسلالوم طبق قوانین فدراسیون جهانی و فدراسیون قایقرانی ایران و در رده سنی متولدین 11/10/1384 تا 10/10/1387 برگزار می شود و ورزشکاران هر استان حداقل می توانند در یک ماده مسابقه ای حضور داشته باشند.

استان خراسان شمالی و سد شیرین دره بجنورد میزبان المپیاد روئینگ آقایان و بانوان است. المپیاد روئینگ طبق قوانین فدراسیون جهانی و فدراسیون قایقرانی ایران برگزار می شود و متولدین 1382 تا 1384 در آن حاضر خواهند شد.

ورود ورزشکاران 9 شهریور است و مسابقات 10 و 11 شهریور برگزار می شود.

المپیاد ورزشی کانوپولو نیز در بخش آقایان به میزبانی قزوین برگزار می شود و ورود ورزشکاران 6 شهریور است. مسابقات نیز 7 و 8 شهریور برگزار می شود.

المپیاد بانوان نیز به میزبانی استان یزد است و تیم ها 30 مرداد به محل مسابقات وارد می شوند و المپیاد 30 مرداد و 1 شهریور برگزار می شود.

متولدین 1382 تا 1385 (رده سنی 13 تا 16 سال) در این المپیاد شرکت خواهند کرد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا