بیارجمندی در هیات رئیسه کنفدراسیون راگبی آسیا - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزانجمن های ورزشیراگبی

بیارجمندی در هیات رئیسه کنفدراسیون راگبی آسیا

ناهید بیارجمندی نماینده کشورمان و مسوول توسعه انجمن راگبی ایران، به عضویت هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا درآمد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی انجمن راگبی، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون راگبی آسیا بصورت آنلاین برگزار شد و طی آن خانم ناهید بیارجمندی با کسب 18 رای عضو هیات رئیسه شد.

سایر اعضای انتخاب شده از کشورهای  تایلند با 25 رای، کره جنوبی با 23 رای، چین با 22 رای، لبنان با 22 رای و قزاقستان با 20 رای بودند.

البته در رقابت فشرده بانوان که سه کاندیدا از کشورهای اندونزی، هند و ایران بودند، نماینده ایران توانست با آرای بالا به این مهم دست یابد.

حسن میرزاآقابیک، رئیس انجمن راگبی با ابراز خشنودی از این موفقیت گفت: خوشحال هستم که دیپلماسی صحیح  جواب داد و راگبی ایران به موفقیت دیگری رسید.

وی افزود: خانم بیارجمندی در این مسیر زحمات زیادی متحمل شد. این موفقیت را به جامعه ورزش کشور بویژه قشر مستعد بانوان تبریک می گویم و امیدوارم  در آینده نیز شاهد توفیق های  راگبی باشیم.

رئیس انجمن راگبی در پایان اظهار داشت: در خانواده راگبی، همدلی و تلاش حرف نخست را می زند که این فاکتور اساسی در موفقیت های این ورزش مهیج و پرطرفدار دخیل بوده است. ضمن اینکه جا دارد در این راستا از حمایت محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی نیز تشکر ویژه داشته باشم.

در پایان بنده خوشحالم که توانسته ام در این مسیر ورزشی در زندگی خودم به مردم و کشورم خدمت کنم و باعث خشنودی آنها شوم راکبی ایران در یک مسیر درست قرار گرفته و مطمئن باشید این تازه شروع کار ماست و موفقیت های بزرگ و بزرگتر با دعای مردم و حمایت مسئولین ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا