بیرامی باهر: تصمیمم برای خداحافظی تغییر کرد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاسایر

بیرامی باهر: تصمیمم برای خداحافظی تغییر کرد

بانوی اسکی صحرانوردی ایران گفت: می‌خواستم بعد از المپیک 2018 از دنیای قهرمانی کنار بروم اما بعد از بازی‌ها تصمیمم تغییر کرد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، سمانه بیرامی باهر ملی‌پوش اسکی ایران، گفت: فعلا تنها پیستی که باز شده توچال است، اما چون ما در رشته اسکی صحرانوردی تمرین می‌کنیم این ارتفاع برای تمرین سخت است. ضربان را بالا می‌برد و همین تمرین را سخت می‌کند. منتظر هستیم پیست‌های دیگر باز شود.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد پیست امام‌زاده هاشم برای شما مناسب است، عنوان کرد: بله این پیست با ارتفاع استاندارد، برای ما مناسب است و داوران و مربیان بین‌المللی نیز آن را تایید کرده‌اند اما هنوز در این پیست برف نیامده است.

پرچمدار ایران در المپیک زمستانی درباره حضور در رویدادهای بین‌المللی که امسال برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: امسال مسابقه برون‌مرزی نداریم اما در داخل کشور مسابقه بین‌المللی برگزار می‌شود و می‌توانیم امتیاز بگیریم. با توجه به در پیش بودن المپیک جمع‌آوری این امتیازها کمک می‌کند تا بتوانیم ورودی المپیک را کسب کنیم. در کشورهای مختلف مثل ترکیه و ارمنستان هم این مسابقات برگزار می‌شود و ورزشکاران هر سال می‌رفتند اما امسال با توجه به برگزاری المپیک جوانان، می‌توانیم در مسابقات داخلی که در فیز ثبت شده شرکت کنیم و پوئن فیز را کاهش دهیم.

بیرامی باهر درباره اینکه شنیده شده از نظر فنی سرمربیان دانش ندارند، عنوان کرد: این صحبت‌ها حاشیه‌ای است اما خوب است که فدراسیون مربی خارجی بیاورد و مربیان ایرانی هم کنار آنها بتوانند کار کنند.

بانوی اسکی‌باز ایران در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه شما پرچمدار المپیک بودید و هدف‌تان الان چیست، یادآور شد: قبل از المپیک هدفم این بود با پایان بازی‌ها ورزش قهرمانی را کنار بگذارم اما بعد از المپیک دیدم چه دنیای جذابی است و بزرگتر از آن هیچ رویدادی نیست به همین دلیل تصمیم گرفتم برای المپیک بعدی تلاش کنم. 2 سال باقی مانده و باید تلاش کنم تا امتیازم حفظ شود.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا