در دیدار سرپرست فدراسیون شطرنج با مربی خارجی تیم ملی ؛ عظیمی : امیدوارم حضور تیویاکف موجب ارتقاء سطح فنی بازیکنان ایران شود - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزانجمن های ورزشیشطرنج

در دیدار سرپرست فدراسیون شطرنج با مربی خارجی تیم ملی ؛ عظیمی : امیدوارم حضور تیویاکف موجب ارتقاء سطح فنی بازیکنان ایران شود

سرگی تیویاکف مربی هلندی و روس‌تبار پس از حضور در ایران برای برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی و مربیگری تیم ملی با شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون شطرنج دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبر ورزش زنان(وسنا) به نقل از به نقل از سایت فدراسیون شطرنج ؛ در این دیدار عظیمی ضمن خیر مقدم به این مربی در بدو ورود به کشورمان، از حضورآقای تیویاکف برای ارتقاء سطح دانش مربیان و بازیکنان شطرنج ایران ابراز خرسندی کرد.

سرپرست فدراسیون در ادامه گفت: امیدوارم حضور شما موجب ارتقاء سطح فنی بازیکنان ایرانی به ویژه در تیم ملی شود و در اولین گام شاهد موفقیت های درخشان ملی پوشان در بازی های آسیایی هانگژو باشیم.

در ادامه سرگی تیویاکف ضمن ابراز خشنودی از حضور در ایران، گفت: بسیار خوشحالم که در کشور ایران و در بین ورزشکاران خوب شطرنج حضور دارم.

مربی هلندی و روس تبار تیم ملی شطرنج اظهار کرد: بازیکنان ایرانی بسیار باهوش و با استعداد هستند و من با برخی از آنها دوست هستم به همین دلیل امیدوارم بتوانم در کمترین زمان ممکن ضمن وفق با شرایط تاثیر مثبتی در سطح فنی شطرنج ایران داشته باشم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا