رستمیان: می‌توانیم نتایج جهانی را در المپیک هم تکرار کنیم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاتیراندازی

رستمیان: می‌توانیم نتایج جهانی را در المپیک هم تکرار کنیم

پرچمدار کشورمان در المپیک توکیو گفت: ما در مسابقات جهانی نتایج خوبی داشتیم که می توانیم آن را در المپیک هم تکرار کنیم.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هانیه رستمیان درباره وضعیت تمرینات و آمادگی جهت حضور در المپیک توکیو، عنوان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، ۲ اردو و مسابقه برون‌مرزی داشتیم که در آخرین مسابقه قبل از المپیک در جام جهانی کرواسی شرکت کردیم. خدا را شکر می‌کنم رکوردهای خوبی در تفنگ و تپانچه زده شد،  امیدوارم این عملکرد را در المپیک داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم.

ملی‌پوش تپانچه کشورمان درباره اینکه سلاح در زمان خوبی به شما رسید، گفت: بله سلام من مشکل داشت که فدراسیون حل کرد. با توجه به اینکه ما خیلی سخت می‌توانیم تغییر سلاح داشته باشیم اما فدراسیون این کار را خیلی زود انجام داد و به رکورد و تمریناتم برگشتم.

پرچمدار کاروان کشورمان در بازی‌های المپیک توکیو درباره ارزیابی خود از مسابقات پیش‌رو، تصریح کرد: المپیک برای ما رقابت سختی است و همه تیراندازان برتر با سابقه مدال جهانی و المپیک حضور دارند، البته ما با آنها رقابت کرده و در مسابقات اخیر هم نتیجه خوبی گرفتیم پس می‌توانیم با کمک خدا همین نتایج را در المپیک هم کسب کنیم.

رستمیان درباره اینکه با انجام مسابقات کرواسی رکوردهای خود را چطور ارزیابی می‌کنی و نظرت درباره حریفان چیست، عنوان کرد: همه رقبا در کرواسی بودند اما المپیک هم مانند بقیه مسابقات دیگر است و ما تلاش می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. بعد از لغو مسابقات مختلف بعد از مدت‌ها در کرواسی مسابقه دادیم و مربیان از نتایج ما رضایت داشتند.

بانوی تیرانداز کشورمان در خصوص انتخابش به عنوان پرچمدار گفت: این این اتفاق خوشحالم و افتخار بزرگی است. امیدوارم همه بانوان ورزشکار در المپیک نتایج خوبی داشته باشند. همان طور که تعدادمان بیشتر شده امیدوارم همه نتایج خوبی هم در المپیک بگیرند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا