رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا- قزاقستان ۲۰۲۳؛ پیروزی تیم های والیبال نشسته مردان و زنان ایران مقابل چین و قزاقستان - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزجانبازان و معلولینوالیبال

رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا- قزاقستان ۲۰۲۳؛ پیروزی تیم های والیبال نشسته مردان و زنان ایران مقابل چین و قزاقستان

تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در دومین دیدار خود به مصاف تیم چین رفت.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ رقابت های والیبال نشسته قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی کشور قزاقستان در حال برگزاری است و امروز سه شنبه سیزدهم تیرماه، تیم ملی مردان کشورمان در دومین دیدار خود برابر تیم چین به میدان رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان رضایی پایان یافت. مردان والیبال نشسته کشورمان ۲۵ بر ۱۹ در ست نخست، ۲۵ بر ۸ در ست دوم و ۲۵ بر ۱۷ در ست سوم برابر چین پیروز شدند.
تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان در سومین دیدار خود فردا از ساعت ۱۲:۰۰ به وقت ایران به مصاف تیم کره جنوبی می رود.
متین طالبی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان با حضور در سالن مسابقات از نزدیک شاهد بازی تیم‌ ملی ایران بود
تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان نیز در دومین دیدار خود مقابل تیم میزبان، قزاقستان به میدان رفت و به دومین پیروزی خود در رقابت های مرحله گروهی دست یافت.
این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان بریانیان به پایان رسید. تیم ملی بانوان ۲۵ بر ۸ در ست اول، ۲۵ بر ۷ در ست دوم و ۲۵ بر ۷ در ست سوم برابر حریف خود به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان در سومین دیدار خود فردا از ساعت ۸:۳۰ به وقت ایران به مصاف تیم هند می رود.
نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا