​رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا- قزاقستان ۲۰۲۳؛ صعود تیم های ملی والیبال نشسته زنان و مردان ایران به نیمه نهایی پس از سه برد پیاپی - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزجانبازان و معلولینوالیبال

​رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا- قزاقستان ۲۰۲۳؛ صعود تیم های ملی والیبال نشسته زنان و مردان ایران به نیمه نهایی پس از سه برد پیاپی

تیم های ملی والیبال نشسته مردان و زنان کشورمان امروز به ترتیب مقابل تیم های کره جنوبی و هند به میدان رفتند و پس از کسب سومین برد پیاپی در مرحله گروهی، به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ رقابت های والیبال نشسته قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی کشور قزاقستان در حال برگزاری است و امروز چهارشنبه چهاردهم تیرماه، تیم ملی مردان کشورمان در سومین دیدار خود برابر تیم کره جنوبی به میدان رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان رضایی پایان یافت. مردان والیبال نشسته کشورمان ۲۵ بر ۱۱ در ست نخست، ۲۵ بر ۲۱ در ست دوم و ۲۵ بر ۱۲ در ست سوم برابر کره جنوبی پیروز شدند.
تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان در مرحله نیمه نهایی فردا به مصاف تیم دوم گروه A می رود.
تیم ملی بانوان کشورمان نیز در سومین دیدار خود برابر تیم هند به میدان رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان بریانیان به پایان رسید. تیم ملی بانوان ۲۵ بر ۲ در ست اول، ۲۵ بر ۱۰ در ست دوم و ۲۵ بر ۴ در ست سوم برابر حریف خود به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان در مرحله نیمه نهایی فردا به مصاف تیم دوم گروه B می رود.
نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا