سرمربی تیم ملی کوراش زنان:کوراش کاران با حریفان اصلی خود در حال تمرین هستند - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزکشتی و رزمیووشو

سرمربی تیم ملی کوراش زنان:کوراش کاران با حریفان اصلی خود در حال تمرین هستند

سرمربی تیم ملی کوراش زنان ایران وضعیت اردویی این تیم را که در قزقیزستان اردو برپا کرده است، تشریح کرد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) به نقل از سایت فدراسیون ووشو، ملی‌پوشان کوراش بانوان ایران به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو، اردوی تدارکاتی خود را در کشور قرقیزستان بر پا کرده‌اند. دنیا آقایی، ملیکا امیدوند، زهرا باقری و طاهره آذرپیوند نفرات حاضر در این اردوی تمرینی بین‌المللی هستند. هدایت تیم ملی کوراش زنان ایران برعهده محبوبه خورشیدی است.
بر همین اساس محبوبه خورشیدی سرمربی تیم ملی کوراش بانوان ایران درباره این اردو اظهار داشت: ابتدا می‌خواهم از مسئولان فدراسیون ووشو تشکر کنم که این فرصت را به وجود آوردند تا در این کمپ تمرینی شرکت کنیم. کوراش‌کاران ایران در این اردو با حریفان اصلی‌شان یعنی ورزشکارانی از ازبکستان، قرقیزستان و ترکمنستان در حال تمرین هستند.
وی افزود: تمرینات بسیار خوبی در حال پیگیری است و ورزشکاران ایران نشان داده‌اند که حتی نسبت به این حریفان خود، برتری هم دارند. این اردوی خیلی خوب است و ورزشکاران ما از نظر روحی در شرایط مناسبی قرار دارند.
سرمربی تیم ملی کوراش زنان ایران ادامه داد: مربیان ازبک و ترکمن تمرینات خوبی را به ورزشکاران می‌دهند که این تمرینات هم به لحاظ هوازی – بدنی و هم فنی مفید بوده است.
خورشیدی عنوان کرد: خوشبختانه محل اسکان و تغذیه خیلی خوب است. فکر می‌کنم این یکی از بهترین اردوهایی بود که می‌توانستیم قبل از بازی‌های آسیایی داشته باشیم که بابت آن یکبار دیگر از فدراسیون تشکر می‌کنم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا