شجاع‌مهر: عنوان چهارمی کمتر از مدال نبود - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاتیر و کمان

شجاع‌مهر: عنوان چهارمی کمتر از مدال نبود

کماندار تیم ملی بانوان ایران گفت: با تجربه‌ای که در مسابقات جهانی شانگهای داشتیم احتمال کسب سهمیه المپیک 2020 در هلند بسیار زیاد است.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم ریکرو زنان ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات کاپ جهانی در شانگهای، مقابل کره جنوبی با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت.

نیلوفر علیپور، زهرا نعمتی و شیوا شجاع‌مهر در دیدار رده‌بندی مسابقات با نتیجه 6 بر 2 مغلوب چین‌تایپه شدند و عنوان چهارمی این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

شیوا شجاع‌مهر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره نتایجی که تیم ریکرو ایران در مسابقات جهانی شانگهای داشت اظهار داشت: ما اردوی خوبی را در گوانگجو داشتیم که با شرایط خوبی به مسابقات جهانی اعزام شدیم.

من از فدراسیون و مربیان برای برگزاری این اردو تشکر می‌کنم. در مسابقات جهانی می‌توانستیم بهتر از این باشیم، اما نتیجه‌‌ای که کسب شد و عنوان چهارمی ما کمتر از مدال نبود.

مسابقات جهانی شانگهای آماده‌سازی خواهد بود تا برای مسابقات جهانی هلند و کسب سهمیه المپیک توکیو آماده شویم.

tirokaman
tirokaman

وی در پاسخ به این سؤال که فدراسیون تیراندازی با کمان روی سهمیه المپیک ریکرو تیمی بانوان حساب باز کرده،‌عنوان کرد: آنچه خود ما در مسابقات جهانی شانگهای دیدیم و تجربه‌ای که کسب کردیم احتمال اینکه در هلند سهمیه المپیک بگیریم بسیار زیاد است.

تیم‌هایی که در مسابقات شانگهای حضور داشتند، قوی بودند وکماندارانی با تجربه و از قهرمانان جهان در مسابقات شرکت داشتند. سطح مسابقات هم بسیار بالا بود.

ملی‌پوش ریکرو ایران با اشاره به اینکه کره‌جنوبی در جهان حرف اول را می‌زند، یادآور شد: ما مقابل این تیم خوب ظاهر شدیم اگر کمی بهتر بودیم می‌توانستیم کره را ببریم تیراندازی با کمان این کشور همیشه صدرنشین بوده است.

نتایج ما در این مسابقات نشان داد برتری مقابل قهرمانان جهان دست‌یافتنی است.

شجاع‌مهر در خصوص نتایج انفرادی هم عنوان کرد: من از رکوردهای راضی نبودم و ضعیف ظاهر شدم، می‌توانستم بهتر از این باشم اما حریفی که داشتم از آمریکا بود آن هم با تجربه‌ای بالا. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم با کمک خدا در مسابقات جهانی هلند سهمیه المپیک را بگیریم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا