شکست هند، جوانان ایران را به کسب سهمیه جهانی امیدوار کرد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و تورقهرمانانهندبال

شکست هند، جوانان ایران را به کسب سهمیه جهانی امیدوار کرد

تیم ملی هندبال دختران ایران در چهارمین دیدار خود از مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا مقابل هند پیروز شد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، صبح امروز و در آخرین مسابقه دور مقدماتی گروه B تیم ملی ایران برابر هند به میدان رفت و علی‌رغم فراز و فرودهای بسیار در طول بازی در نهایت موفق شد با نتیجه 39-31 هند را شکست دهد و با توجه به تساوی بازی ازبکستان و هنگ‌کنگ با 4 امتیاز به‌عنوان تیم سوم به دور بعد صعود کرد تا منتظر نتیجه هنگ‌کنگ و قزاقستان در گروه A باشد.

نیمه نخست این بازی با برتری ملی‌پوشان با نتیجه 13 -14 به پایان رسید. تیم ملی کشورمان در نیمه دوم عملکرد بهتری از خود نشان داد و توانست اختلاف امتیازی خوبی ایجاد کند طوری که در دقیقه 11 نیمه دوم 24 -19 از حریفش پیش افتاد و سپس این اختلاف به 8 گل و نتیجه 27 -35 رسید.

تیم ملی کشورمان در نهایت با تیجه 39-31 این بازی را به پایان رساند تا با 4 امتیاز در رده سوم جدول گروه B قرار گیرد تا در مرحله بعد به مصاف تیم چهارم گروه A برود.

الناز یارمحمدی دروازه‌بان تیم ملی کشورمان در پایان به‌عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

پیش از این بازی دو تیم چین تایپه و ازبکستان با قضاوت کوبل داوری کشورمان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی 37 به اتمام رسید تا چین تایپه 5 امتیازی شود و به عنوان تیم دوم به همراه چین صدرنشین به نیمه نهایی صعود کند. ازبکستان نیز با این تساوی با 3 امتیاز در رده چهارم ایستاد تا در مرحله بعد برای کسب سهمیه مسابقات جهانی با تیم سوم گروه A دیدار کند.

از دقایقی دیگر در آخرین مسابقات مرحله گروهی و از گروه A کره جنوبی با کویت و قزاقستان با هنگ کنگ رو در رو می‌شود تا با رده‌بندی این گروه، چهره تیم چهارم این گروه برای مصاف با تیم ملی کشورمان مشخص شود.

تیم‌ها فردا استراحت می‌کنند و مسابقات از روز جمعه، 16 تیر با برگزاری 5 دیدار از سر گرفته می‌شود.

هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا از 9 تیر به میزبانی هنگ کنگ آغاز شده و تا 18 تیر ادامه دارد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا