فوتبال زنان انتخابی المپیک/ آمریکا با غلبه بر کانادا قهرمان شد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و تورفوتبال

فوتبال زنان انتخابی المپیک/ آمریکا با غلبه بر کانادا قهرمان شد

تیم فوتبال زنان آمریکا عنوان قهرمانی مسابقات انتخابی المپیک را به دست آورد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال زنان آمریکا که با حضور در مرحله فینال انتخابی المپیک جواز حضور در بازی‌های 2020 توکیو را کسب کرده بود، با برتری مقابل کانادا عنوان قهرمانی را کسب کرد.

آمریکا در این دیدار در حضور بیش از 17 هزار تماشاگر با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید. این 2 کشور برای چهارمین بار در فینال انتخابی المپیک به مصاف هم رفتند که آمریکا در هر 4 بازی به برتری رسیده است.

آمریکا از بازی‌های 1996 در هر دوره بازی‌های المپیک حضور داشته است. آمریکا 4 دوره عنوان قهرمانی را در المپیک دارد اما این کشور در مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های 2016 ریو مقابل سوئد شکست خورد و اوت شد این در حالی است که کانادا در این همین دوره موفق به کسب مدال برنز شد.

ولاتکو آندونوسکی سرمربی آمریکا در این باره گفت: در نیمه اول، کانادا خیلی با نظم و سازماندهی شده بازی می‌کرد. آنها یکی از بهترین تیم‌های جهان هستند و جزو 10 تیم برتر قرار دارند. بنابراین کار راحتی نداشتیم.

وی افزود: فکر می‌کنم نیمه اول به اندازه کافی تند و تیز نبودیم اما در نیمه دوم با انرژی بازی کردیم. توپ‌ها را سریعتر در زمین به گردش درآوردیم که نتیجه آن گلزنی بود.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا