قهرمانی هانا شعبان پور و علی تقی زاده در مسابقات تور تنیس آسیا - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتنیسقهرمانان

قهرمانی هانا شعبان پور و علی تقی زاده در مسابقات تور تنیس آسیا

تور تنیس آسیا با انجام دیدارهای فینال بخش انفرادی به پایان رسید.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز مسابقات تور تنیس کمتر از ۱۴ سال آسیا (سطح A) در  زمین های مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار و تنیسورها در فینال انفرادی به مصاف حریفان‌ خود رفتند.

در فینال بخش انفرادی علی تقی زاده با نتیجه ۵-۷ و ۴-۶ کیارش صادقی زیدی را برد و قهرمان شد ، پانتاراتون از تایلند سوم و سام عطاران چهارم را بدست آورند.

در فینال انفرادی دختران نیز هانا شعبان پور با نتیجه ۱-۶ و ۲-۶  آیلین محمدیان فرد را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن‌ خود کرد ، کیمیا کمالیان عنوان‌ سوم و آنوش روستایی مقام چهارم را از آن‌ خود کردند.

همچنین پیش از این و با انجام دیدار  فینال بخش دونفره ،  با انصراف زوج سام عطاران – سروش معدنیان ، قهرمانی این بخش به تیم دانیال مشتاقی فر و کیارش صادقی زیدی رسید.

در بخش دختران نیز تیم آیلین محمدیان فرد- تانیلا الکساندر از روسیه با پیروزی ۶-۷ و ۱-۶ مقابل زوج آنوش روستایی – هانا شعبان پور عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

به این ترتیب این مسابقات پس از یک هفته برگزاری در زمین های تنیس آزادی تهران با انجام دیدارهای فینال و انجام مراسم اختتامیه به پایان رسید.

سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان بود و  امیر مهذب نیا مدیریت مسابقات را بر عهده داشت.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا