لیگ جهانی کاراته وان جوانان/ کسب دو مدال دیگر برای نمایندگان کشورمان/ تعداد مدال‌های ایران به ۱۹ رسید - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزکاراتهکشتی و رزمی

لیگ جهانی کاراته وان جوانان/ کسب دو مدال دیگر برای نمایندگان کشورمان/ تعداد مدال‌های ایران به ۱۹ رسید

کاراته‌کاهای ایرانی حاضر در روز سوم مسابقات لیگ جهانی کاراته وان فجیره ۲۰۲۳ موفق به کسب یک مدال طلا و یک‌ مدال نقره شدند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سومین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان جوانان فجیره 2023 امروز با برگزاری مسابقات کاتا و کومیته رده سنی نوجوانان دختران و پسران پیگیری شد و در پایان کاراته‌کاهای کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره شدند و تعداد مدال‌های ایران را به عدد 19 رساندند.

در روز سوم زهرا رضازاده در وزن 54- کیلوگرم نوجوانان صاحب مدال طلا شد و غزل فتحی نیز در وزن 47- کیلوگرم نوجوانان به مدال نقره رسید.

پیش از این کاراته‌کاهای کشورمان موفق به کسب 2 مدال طلا، 3 نقره و 12 برنز شده بودند.

فردا و در چهارمین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان جوانان فجیره 2023، رقابت‌های کاتا انفرادی زیر 14 سال  و کومیته در  اوزان 42- ، 47- ، 52- ، 52+ کیلوگرم دختران و اوزان 40- ، 45- ، 50- ، 55- ، 55+ کیلوگرم  پسران پیگیری خواهد شد.

در این رقابت‌ها که از روز پنج شنبه 4 اسفند آغاز و تا فردا(یکشنبه – 7 اسفند ماه)ادامه خواهد داشت، 1185 ورزشکار از 66 کشور حضور دارند که از ایران نیز 129 کاراته‌کا به صورت آزاد شرکت کرده‌اند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا