مسابقات جهانی تیراندازی با کمان/ نتایج کمانداران در کامپوند مشخص شد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاتیر و کمان

مسابقات جهانی تیراندازی با کمان/ نتایج کمانداران در کامپوند مشخص شد

کمانداران کشورمان در کامپوند مقدماتی رقابت‌های جهانی نوجوانان به مصاف حریفان رفتند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه رقابت‌های جهانی تیراندازی با کمان که در اسپانیا برگزار می‌شود در مرحله مقدماتی کامپوند نمایندگان کشورمان به رقابت پرداختند.

در کامپوند جوانان پسر، دانیال حیدرزاده با 700 امتیاز در رده چهارم ایستاد. وی در دور اول و دوم مرحله حذفی استراحت دارد و در مرحله سوم به مصاف حریفان خود می‌رود.

در بخش دختران نیز گیسا بایبوردی با 670 امتیاز در رده 26 قرار گرفت. وی در دور نخست مرحله حذفی برابر کمانداری از کانادا با نتیجه 137 بر 130 به پیروزی رسید و حریف کمانداری از نروژ در دور دوم مرحله حذفی شد.

در بخش ریکرو نوجوانان پسر، امیر یزدانی و امیرعلی شیرغلامی به ترتیب با 651 و 627 امتیاز در رده‌های 34 و 69 ایستادند و باید در مرحله نخست حذفی به ترتیب با حریفانی از چین و اوکراین روبه رو شوند.

در بخش ریکرو نوجوانان دختر، نگار رجبی با 621 امتیاز چهل و ششم شد ودر دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از لهستان رفت و با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

در کامپوند میکس تیم جوانان تیم ایران با ترکیب دانیال حیدرزاده و گیسا بایبوری در دور مقدماتی یازدهم شدند و پس از استراحت در دور نخست مرحله حذفی در دور دوم باید به مصاف تیم ترکیه بروند.

در ریکرو میکس تیم، تیم نوجوانان ایران با ترکیب امیر یزدانی و نگار رجبی با 1272 امتیاز در رده 18 ایستادند. ایتالیا حریف ایران در دور نخست مرحله حذفی خواهد بود.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا