نایب رییس فدراسیون کشتی: انتخابی تیم ملی آلیش اسفند ماه برگزار می‌شود - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزکشتیکشتی و رزمی

نایب رییس فدراسیون کشتی: انتخابی تیم ملی آلیش اسفند ماه برگزار می‌شود

نایب رییس زنان فدراسیون کشتی گفت: رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آلیش اسفند برگزار خواهد شد. اگر بحران کرونا اجازه دهد ۱۰ یا ۱۵ آلیش‌کار را دعوت می‌کنیم تا با ترکیب جدیدی در مسابقات برون مرزی حضور یابیم.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از ایرنا، «فاطمه درخشانی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اردوی نخست تیم ملی کشتی آلیش زنان در اوایل آبان برگزار شد و تصمیم گرفتیم تا مرحله دوم این اردو را در روزهای پایان آذر برگزار کنیم اما هنوز در بحران کرونا هستیم و زمان  برپایی این اردو مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه قرار بود وبینار داوری کلاسیک را در ۲۸ آبان برگزار کنیم، گفت: متاسفانه با بحران کرونا این وبینار لغو شد زیرا باید دو داور از شهرستان به تهران می‌آمدند و باقی نفرات نیز به صورت مجازی در این وبینار شرکت می‌کردند. نمی‌خواستیم تا سلامت داوران به خطر بیفتد.

نایب رییس فدراسیون کشتی عنوان کرد: در صورت فراهم شدن شرایط هم وبینار و نیز اردوی تیم ملی کشتی آلیش را اواخر آذر برگزار می‌کنیم اما وضعیت هنوز بحرانی است و با محدودیت ورود و خروج از شهرها نمی‌توانیم فعلا کشتی‌گیران را به تهران بیاوریم. مسوولیت سنگینی است و سلامت آنان به خطر می‌افتد.

وی اضافه کرد: به محض عادی شدن شرایط کرونا اگر بتوانیم ۱۰ یا ۱۵ نفر از کشتی‌گیران را به اردو دعوت می‌کنیم تا ترکیب جدیدی برای مسابقات بین‌المللی داشته باشیم و آنان نیز به محض اعلام تاریخ مسابقات برون مرزی از آمادگی کامل برخوردار باشند.

درخشانی یادآور شد: اتحادیه جهانی کشتی هنوز تاریخی را برای مسابقات اعلام نکرده است. در نهایت اگر بتوانیم انتخابی آلیش را تا پایان اسفند برگزار می‌کنیم تا آلیش‌کاران آماده هر مسابقه‌ای باشند. قرار بود انتخابی کشتی کلاسیک را هم داشته باشیم اما فعلا شرایط برای برگزاری اردو در هر ۲ رشته مهیا نیست.

وی درخصوص مصدومیت «هانیه عاشوری» قهرمان کشتی آلیش جهان گفت: مصدومیت عاشوری حاد نیست و باید یک سری تمرینات و نرمش‌ها را انجام دهد تا گرفتگی شدیدی عضلانی وی از بین برود. هر چند تمرینات او این مدت به خاطر کرونا کم بوده و این گرفتگی شدت یافته اما با نرمش و فیزیوتراپی بهتر می‌شود.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا