نسترن فراهانی: مصدومیتم بهتر شده است/ امیدوارم با برد هند به جهانی شدن نزدیک شویم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و تورهندبال

نسترن فراهانی: مصدومیتم بهتر شده است/ امیدوارم با برد هند به جهانی شدن نزدیک شویم

ملی پوش تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران ابراز امیدواری کرد نتیجه مطلوبی در بازی برابر هند رقم بخورد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) به نقل از سایت فدراسیون هندبال؛نسترن فراهانی بازیکن تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران درخصوص مصدومیتش در بازی مقابل چین تایپه گفت: من در مصاف با چین تایپه در دقایق اولیه بازی مصدوم شدم و به دلیل پیچ خوردگی مچ پا نتوانستم بازی را ادامه بدهم.

وی افزود: تیم چین تایپه بسیار مسلط به بازی بود و ملی پوشان هم تمام تلاش خود را برای بازگشت به نتیجه انجام دادند  اما در نهایت این رقابت را واگذار کردیم.

فراهانی ادامه داد: خداروشکر دو روز وقت استراحتی که داشتیم باعث شد که بدن همه بچه ها ریکاوری شود و انرژی همه بازیکنان دوباره بازگردد. همچنین بازیکنان مصدوم سعی کردند خود را آماده کنند.

وی اضافه کرد: من هم در حال حاضر از نظر شرایط جسمانی بسیار بهتر هستم و امیدوارم که فردا بتوانم کنار تیمم باشم و پا به پای سایر بازیکنان بازی کنم تا به نتیجه مطلوبی که می خواهیم برسیم.

ملی پوشان هندبال کشورمان گفت: هند  تیمی سرعتی است و قبلاً در مسابقات آسیایی نوجوانان با این تیم بزرگ بازی کردیم و توانستیم بازی و نتیجه را بگیریم. الان هم به امید خدا می‌خواهیم برای برد در این بازی ظاهر بشویم تا با موفقیت و پیروزی از زمین خارج شویم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا