هانگژو ۲۰۲۲؛ جاور: با همین فرمان تا کسب سهمیه المپیک پیش می رویم/ نوروزی: این مدال را به مردم ایران تقدیم می کنم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزقایقرانیقهرمانان

هانگژو ۲۰۲۲؛ جاور: با همین فرمان تا کسب سهمیه المپیک پیش می رویم/ نوروزی: این مدال را به مردم ایران تقدیم می کنم

مهسا جاور و زینب نوروزی قایقرانان کشورمان در روئینگ سنگین وزن زنان به عنوان نایب قهرمانی بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ دست یافتند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مهسا جاور بعد از کسب مدال نقره بازی های آسیایی در رویینگ سنگین وزن زنان اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که اولین مدال را ما کسب کردیم و باعث خوشحالی  مردم شدیم. انشالله که بقیه نتایج کاروان با مدال های خوشرنگ تر و البته پرمدال تر باشد. از دعاهای و انرژی های مردم خوب کشورمان تشکر می کنم.

وی افزود: واقعا رقابت سختی را به خصوص با کشور میزبان داشتیم که تمام قهرمانان جهان و المپیکی خودشان را سر خط آورده بودند. همه تلاشمان را کردیم. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و چند ماه در اردو بودیم. آقای فرزام و آقای رضایی به عنوان مربی زحمات زیادی کشیدند. همچنین از فدراسیون تشکر می کنم که ما را به اعزام های برون مرزی فرستاد تا بتوانیم حداقل در پیست های استاندارد تمرین کنیم. خیلی خوشحالیم که توانستیم ذره ای از زحمات آن ها را جبران کنیم. انشالله با همین فرمان با کسب سهمیه المپیک پیش می رویم.

جاور در پایان در خصوص دوری طولانی مدت از فرزندش کفت: من خیلی وقت است که از او دور هستم و به خاطر این مسابقات خیلی از دخترم جدا ماندم. آن اردوی روسیه که بیش از یک ماه از خانه دور بودم، خیلی سخت گذشت. خوشحالم که دست پر برمی گردم.

نوروزی: این مدال را به مردم ایران تقدیم می کنم

زینب نوروزی پس از کسب مدال نقره بازی های آسیایی در رویینگ سنگین وزن زنان اظهار کرد: این مدال را به همه مردم عزیز ایران تقدیم می کنم که با دعاها و انرژی های مثبتی که برای ما فرستادند، توانستیم این مدال نقره را کسب کنیم. برای کاروان ورزشی ایران آرزوی موفقیت می کنم تا بقیه ورزشکاران هم بتوانند بهترین نتایج را کسب کنند.
وی در خصوص اینکه توانسته اولین مدال کاروان ایران را با مهسا جاور کسب کند، افزود: این اولین بار است که در رویینگ اتفاق افتاده و ما توانستیم اولین مدال کاروان ایران را کسب کنیم. حس خیلی خوبی بابت این اتفاق داریم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا