واکنش سرمربی یونانی بسکتبال زنان ایران به پیروزی در کاپ آسیا - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزبسکتبال

واکنش سرمربی یونانی بسکتبال زنان ایران به پیروزی در کاپ آسیا

کاپوچیانی در مورد پیروزی تیم ملی بسکتبال زنان ایران در کاپ آسیا گفت: از عملکر تیم راضی هستم و بازیکنانم شخصیت خود را نشان دادند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) به نقل از ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران در اولین دیدار خود از رقابت‌های کاپ آسیا یکشنبه، ۲۲ مرداد به مصاف مالزی رفت و با حساب ۶۵ بر ۵۹ به پیروزی رسید.

النی کاپوچیانی، سرمربی یونانی تیم ملی ایران در پایان این دیدار گفت: مثل همه در بازی‌های اول تورنمنت‌ها، شگفتی‌هایی وجود دارد. درست مثل ویلیام جونز که بازی اول ما بد بود و در ادامه بهتر شدیم، فکر می‌کنم اینجا هم  شرایط همانگونه است و در ادامه بهتر شویم.

او در ادامه بیان کرد: باید بفهمیم چه توانایی‌هایی داریم و رقبایمان چگونه بازی می‌کنند. از عملکر تیم راضی هستم. بازیکنانم شخصیت خود را نشان داد. آنچه در پایان اهمیت دارد، کسب پیروزی است که به آن رسیدیم. اگر بازیکنان ما بی‌نقص بودند با ۳۰ اختلاف امتیاز می‌بردیم اما این اولین بازی است. امیدوارم فردا شرایط بهتر باشد.

فشار زیادی را تحمل کردیم

دلارام وکیلی، ملی‌پوش بسکتبال زنان هم در مورد این مسابقه گفت: بازی خوبی داشتیم. اولین مسابقه ما بود و فشار زیادی را تحمل کردیم. یکسری اشتباهات داشتیم که باید برطرف کنیم تا مسابقه به مسابقه بهتر شویم و برای قهرمانی برویم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا