وزنه برداری قهرمانی جهان/ شانزدهمی حسینی در دسته 71 کیلوگرم زنان - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاسایر

وزنه برداری قهرمانی جهان/ شانزدهمی حسینی در دسته 71 کیلوگرم زنان

وزنه بردار دسته 71 کیلوگرم زنان ایران با رتبه شانزدهمی در گروه A به کار خود پایان داد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان، عصر امروز مسابقات دسته 71 کیلوگرم بانوان در گروه A برگزار شد و الهام حسینی نماینده ایران در این دسته با 12 وزنه بردار از کشورهای فیلیپین، کزه شمالی، قزاقستان، آمریکا (2 وزنه بردار)، انگلیس، لهستان، کانادا، روسیه، هند و مولداوی به رقابت پرداخت.

elham hoseini

حرکت یکضرب

الهام حسینی کار خود را در این دسته و در حرکت در حرکت اول یکضرب با انتخاب وزنه 83 کیلوگرم شروع کرد و آن را به راحتی بالای سر برد اما در حرکت دوم و سوم به ترتیب در مهار وزنه 90 و 91 کیلوگرم ناموفق بود و کار خود را در حرکت یکضرب با همان رکورد 83 کیلوگرم به پایان برد تا با توجه به ثبت وزنه های بالاتر در گروه B کار خود را در رتبه بیست و یکم به پایان ببرد.

elham hoseini

حرکت دو ضرب

حسینی در حرکت اول دوضرب موفق شد وزنه 103 کیلوگرم را بالای سر ببرد. وزنه بردار ایرانی در حرکت دوم دوضرب وزنه 108 کیلوگرم را با موفقیت مهار کرد اما در حرکت سوم در مهار وزنه 112 کیلوگرم ناموفق بود و در نهایت کار خود را با رکورد 108 کیلوگرم و رتبه سیزدهم دوضرب به اتمام رساند.

بدین ترتیب در پایان رقابت های در گروه A  دسته 71 کیلوگرم زنان، الهام حسینی در مجموع 191 کیلوگرم را بالای سر برد و در جایگاه شانزدهم ایستاد.

در پایان رقابت های دسته 71 کیلوگرم مسابقات قهرمانی بزرگسالان 2019 جهان در تایلند، الیزابت کاترین از آمریکا با 112 کیلوگرم در یکضرب، 136 کیوگرم در دوضرب و مجموع 248 کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت و مدال طلا را به سینه زد، مارتا راجر از آمریکا با 106 کیلوگرم در یکضرب، 134 کیلوگرم در دوضرب و مجموع 240 کیلوگرم دوم شد و سیم کیم هیو با 110 کیلوگرم در یکضرب، 120 کیلوگرم در دوضرب و 230 کیلوگرم در مجموع روی سکوی سوم قرار گرفت و مدال برنز را تصاحب کرد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا