پایان هفته چهارم لیگ برتر تیراندازی بانوان با قهرمانی خدمتی و سبقت‌الهی - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاتیراندازی

پایان هفته چهارم لیگ برتر تیراندازی بانوان با قهرمانی خدمتی و سبقت‌الهی

هفته چهارم لیگ برتر تیراندازی بانوان با قهرمانی نجمه خدمتی و گلنوش سبقت‌الهی به پایان رسید.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری تسنیم، هفته چهارم لیگ برتر تفنگ بانوان امروز (جمعه – 6 آبان 1401) با معرفی نفرات برتر به پایان رسید‌. در پایان این رقابت‌ها، دانشگاه آزاد و دریاچه ارومیه به ترتیب برابر مقاومت و نیروی زمینی ارتش به برتری رسیدند. سپاهان نیز از سد شهید زین‌الدین قم گذشت و برلیان هم تیگرا را مغلوب کرد.

در بخش انفرادی و در فینال این مسابقات، نجمه خدمتی از سپاهان برابر آرمینا صادقیان از سپاهان با نتیجه 16 بر صفر به برتری رسید و در جایگاه نخست ایستاد و صادقیان دوم شد‌. فاطمه کرم‌زاده از دانشگاه آزاد نیز در رده سوم ایستاد.

در پایان دیدارهای هفته چهارم تپانچه نیز تیم‌های هیئت مازندران و کرمان به ترتیب برابر هیئت البرز و مقاومت به برتری رسیدند. هیئت قم نیز از سد فولاد هرمزگان گذشت و هیئت فارس مقابل آبتین به پیروزی دست یافت.

در بخش انفرادی و در فینال این مسابقات زینب طوماری و گلنوش سبقت‌الهی هر دو از هیئت فارس برابر هم قرار گرفتند که در پایان سبقت‌الهی با نتیجه 16 بر 12 به برتری رسید و در جایگاه نخست ایستاد و طوماری دوم شد. سارا میرابی از فولاد هرمزگان هم در رده سوم قرار گرفت.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا