کاراته وان باکو/ خاکسار به مدال برنز رسید/ شکست علیپور در مسابقه رده‌بندی - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزکاراتهکشتی و رزمی

کاراته وان باکو/ خاکسار به مدال برنز رسید/ شکست علیپور در مسابقه رده‌بندی

نماینده کاراته بانوان کشورمان با برتری در دیدار رده‌بندی چهارمین مرحله مسابقات لیگ برتر کاراته وان به مدال برنز رسید.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، روز پایانی چهارمین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان باکو در سال 2022، از صبح امروز (یکشنبه – 13 شهریور ماه) با برگزاری رقابت‌های رده‌بندی و فینال کاتا و کومیته در باکو آذربایجان آغاز شد و طراوت خاکسار نماینده کشورمان به مدال برنز دست یافت.

طراوت خاکسار در دیدار رده‌بندی وزن 55- بانوان به مصاف توبا یاکان از ترکیه رفت و با برتری 2 بر صفر به نشان برنز این مرحله از مسابقات دست یافت.

نماینده کاراته بانوان ایران برای حضور در دیدار رده‌بندی روز جمعه ابتدا در مرحله گروهی ایوانا کامنوا از بلغارستان را 5 بر صفر شکست داد و در دومین دیدار مقابل ورونیکا بوروسکان از اوکراین به تساوی صفر – صفر رسید. خاکسار در سومین دیدار گروهی با نتیجه 4 بر 3 از سد ویولت لالو از ایتالیا گذشت و راهی مرحله حذفی شد.

خاکسار در دیدار حذفی مقابل آنجلیکا ارولوجا از اوکراین در حالی که با نتیجه یک بر صفر از حریف خود پیش بود، هانسوکو شد اما با راهیابی کاراته‌کا اوکراینی به دیدار نهایی، مجوز حضور در مسابقه رده‌بندی را کسب کرد.

همچنین در دیدار رده‌بندی وزن 61- کیلوگرم، رزیتا علیپور با شکست 3 بر صفر مقابل زهرا چاجای از مراکش از دستیابی به مدال باز ماند.

رزیتا علیپور روز گذشته ابتدا در نخستین دیدار مرحله گروهی با نتیجه 5 بر 4 مغلوب الکساندرا شولوهوا از اوکراین شد، اما در ادامه با نتیجه 2 بر صفر از سد رم خامیس از آلمان گذشت و در آخرین دیدار خود نیز مقابل مایا سوزوکی از ژاپن به برتری رسید و به مرحله حذفی راه یافت.

نماینده وزن 61- کیلوگرم کاراته کشورمان در اولین مسابقه مرحله حذفی، جولیا آنجلوسی از ایتالیا را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 2 بر یک مغلوب جوهانا نیلسون از سوئد شد و از صعود به دیدار نهایی بازماند.

در ادامه مسابقات امروز، سارا بهمنیار و بهمن عسگری برای کسب نشان طلا به مصاف رقبای خود خواهند رفت و ذبیح‌الله پورشیب برای کسب نشان برنز تلاش خواهد کرد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا