۴ مدال برنز ورزشکاران ایران در چنگدو/ شکست تیم والیبال از چک - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتیراندازیقهرمانانکشتی و رزمیووشو

۴ مدال برنز ورزشکاران ایران در چنگدو/ شکست تیم والیبال از چک

در نخستین روز از بازی‌های یونیورسیاد، تیراندازان ایران در تپانچه تیمی زنان و همچنین ملی‌پوش ووشو موفق به کسب دو مدال برنز شدند و پومسه‌روها نیز دو مدال برنز به دست آوردند.

به گزارش خبرل ورزش زنان (وسنا) به نقل از ایسنا، در نخستین روز از رقابت‌های یونیورسیاد تیراندازان ایران در ماده‌های تفنگ و تپانچه بادی زنان مسابقه دادند که در نهایت یک مدال برنز تیمی تپانچه بادی زنان حاصل شد.

تپانچه بادی ۱۰ متر زنان/هفتمی رستمیان و هشتمی محمدی

هانیه رستمیان و لعیا محمدی که به ترتیب با رکورد ۵۷۴.۱۷ و ۵۷۲.۱۹ و قرارگیری در رده‌های سوم و پنجم راهی فینال شده بودند در فینال در رده های هفتم و هشتم ایستادند و از کسب مدال بازماندند.

نمایندگان هند، مجارستان و چین تایپه اول تا سوم شدند.

فاطمه شکاری دیگر نماینده ایران در مقدماتی تپانچه بادی بود که با رکورد ۵۶۱.۱۳ در رده بیست و هفتم ایستاد.

برنز تیم ملی تپانچه ۱۰ متر بادی زنان

تیم ملی ایران با ترکیب هانیه رستمیان، فاطمه شکاری و لعیا محمدی با امتیاز ۱۷۰۷.۴۹ در رده سوم ایستادند و مدال برنز را کسب کردند. هند و چین نیز طلا و نقره گرفتند.

تفنگ بادی ۱۰ متر زنان/پنجمی امیرانی و ۳۲ خدمتی

شرمینه چهل امیرانی تنها نماینده ایران بود که به فینال تفنگ بادی زنان راه یافت. او با امتیاز ۱۸۶.۹ در رده پنجم ایستاد و از کسب مدال بازماند.

چهل امیرانی در مقدماتی با امتیاز ۶۳۰.۲ در رده سوم قرار گرفته و به فینال راه پیدا کرده بود. همچنین در مقدماتی نجمه خدمتی با رکورد ۶۲۴.۶ سی و دوم و فاطمه امینی با رکورد ۶۲۴.۱ در رده سی و هفتم ایستادند.

پنجمی تیم تفنگ بادی ۱۰ متر زنان

تیم ایران نیز در تفنگ بادی زنان متشکل از نجمه خدمتی، شرمینه چهل امیرانی و فاطمه امینی با ۱۸۷۸.۹ امتیاز در رده پنجم ایستاد.

بنی طالبی اولین مدال‌آور ایران

همچنین در اولین روز رسمی این مسابقات و در رشته ووشو و در بخش تالو شاهین بنی طالبی در فرم نن چوآن در رده سوم ایستاد و اولین مدال کاروان دانشجویان ایران را به رنگ برنز کسب کرد.

در مسابقات این رشته که در سالن چنگ بی برگزار شد،  ۱۰ ورزشکار شرکت کردند که نمایندان چین و هنگ کنگ مدال طلا و نقره گرفتند و  نماینده شایسته کشورمان در رده سوم ایستاد.

همچنین، فاطمه حیدری در فرم نان دائو در میان  ۹ نفر به عنوان ششمی بسنده کرد. در این فرم ورزشکاران کشورهای چین، کره جنوبی و ماکائو اول تا سوم شدند.

دو مدال برنز در پومسه

همچنین در مسابقات پومسه انفرادی تکواندو، مرتضی زنده دل و یاسمن لیموچی به مدال برنز رسیدند.

شکست تیم ملی والیبال ایران در گام اول یونیورسیاد 

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از رقابت‌های قهرمانی دانشجویان جهان  امروز (شنبه، هفتم مرداد) به مصاف جمهوری چک رفت و سه بر دو (۱۶ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۳) شکست خورد.

این خبر تکمیل شده است.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا