واکنش نجمه خدمتی به تیتر اشتباهی که در مورد او چاپ شده بود - خبر ورزش زنان | وسنا
این ورزش هاتیراندازیمهمتر از خبر

واکنش نجمه خدمتی به تیتر اشتباهی که در مورد او چاپ شده بود

نجمه خدمتی به محض ورودش به کشور در مصاحبه ای به خبر ورزش زنان (وسنا) در مورد چگونگی حضورش در المپیک گفت: ناراحت شدم که با 2 دهم امتیاز نتوانستم به فینال برسم و دلیل ناراحتی دیگرم هم این است که المپیک  هر 4 سال یک بار برگزار می شود.

این قهرمان همچنین در مورد نحوه انتشار این تیتر خبری که گفته شده بود (من تا به حال به فینال جهانی نرسیده بودم چه رسد به فینال المپیک) به خبر ورزش زنان گفت: من تا به حال در تیراندازی ” ماده خفیف سه وضعیت ” به فینال نرسیده بودم و متذکر شد من فینال خیلی رفته ام و مدال هم گرفته ام… کاش خبرنگاران توجه کنند، این نباشد که ما یه حرفی  بزنیم ولی حرف دیگری را بنویسند.

نجمه خدمتی همچنین درباره تجربه این المپیک برای حضور در المپیک های پیش رو گفت: تجربه خیلی مهمی با این المپیک بدست آوردم در مورد آینده هم، تا چهار سال دیگر معلوم نیست چه اتفاقی قرار است بیفتد.

وی در پاسخ به این سئوال که به عملکرد خودش و تلاشی که در این رقابتها کرده و از طرفی به امکاناتی که به نسبت رقبای خود در اختیار داشته اند چه نمره ای از 20  میدهد گفت:

من خیلی تلاش کردم و از بیست به خودم بیست می دهم اما به امکانات نسبت به سایر رقبا یم اگر بسنجم اصلا نمی توانم نمره بدهم و قطعا اگر ما از آن امکانات برخوردار بودیم صد در صد خیلی بهتر از آنها بودیم.

این قهرمان در پیامی به مردم کشورش گفت: واقعا خیلی ناراحت شدم که نتوانستم مدال بگیرم چون دوست داشتم مثل بازیهای آسیایی مردم را خوشحال کنم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا